Szállítási díj 990 Ft vagy 20.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!

Van üzletetek?

Üzletünk egyelőre nincsen, a webshopon cserébe 0-24-ben tudod leadni a rendelésed.

Van mérettáblázat?

Igen, a termékoldalon a méretek kiválasztásánál van egy mérettáblázat nevű gomb, arra kattintva megjelenik a mérettáblázat.

Hogyan tudok rendelni?

A webshopon a kiválasztott terméket egy kattintással beteszed a kosárba, majd a kosár oldalról átkattintva tudsz fizetni illetve a szállítási/számlázási adataidat megadni.

Nem lett jó a méret, mi a teendő?

A csere igényedet a csomag átvételétől számított 7 napig jelezheted. A cserére vonatkozó igényedet úgy tudod jelezni, hogy kitöltöd az alábbi formanyomtatványt, melyet egy emailhez csatolva elküldesz az info@streetwearshop.hu email címre. Az email tárgya az legyen, hogy „termékcsere”. Ekkor elindul az ügyfélszolgálaton a cserefolyamat.

 Termékcsere formanyomtatvány LETÖLTÉSE

Ezután küldünk egy futárt a termékért, aki egyúttal átadja a csereterméket. A visszaküldeni kívánt terméket be kell csomagolni, hogy a futár el tudja szállítani. A csere díja 1.990 Ft, amely tartalmazza a ki és visszaszállítást is. Ezt a futárnak kell rendezni készpénzben.

Milyen lehetőségeim vannak, ha nem lett jó a termék?

Ha nem lett jó a választott termék, és azt 7 napon belül jelzed az ügyfélszolgálatnak telefonon vagy emailes formában, úgy termékcserét, levásárlást tudsz igényelni.

Melyik cég szállítja ki a csomagom?

A GLS futárszolgálat fogja szállítani a csomagod, erről előzetesen emailes tájékoztatást fogsz kapni Tőlünk és a GLS-től is, így érdemes figyelni a bejövő üzeneteket.

Kapok e értesítőt, amikor a futárhoz kerül a termék?

Igen, küldeni fogunk emailt, amikor átadjuk a futárnak a csomagod.

Kapok e értesítőt, hogy mikor hozzák ki a csomagom?

Igen, a GLS futárszolgálat 2 emailt fog küldeni a szállítással kapcsolatosan.

Az első email arról fog szólni, hogy mi átadtuk nekik a csomagod és a következő munkanap szállítják neked a megadott címre.

A második emailt a szállítás napján fogod megkapni, reggel. Ebben lesz egy 3 órás időintervallum, amikor a futár kézbesíteni fogja a csomagod.

Hol van a csomagom?

Erről üzenetben vagy telefonon tudsz érdeklődni az ügyfélszolgálatunkon.

Nem tudom eldönteni a mérettábla alapján, hogy melyik méret lenne jó nekem:

Ebben az esetben kérj bátran segítséget a csapatunktól :) Telefonon, emailben, de akár Facebook üzenetben is állunk rendelkezésedre!

Van személyes átvétel?

Erre sajnos nincs lehetőségünk.

Ha nem lett jó a termék, vissza tudom vinni személyesen?

Nem, de erre nincs is szükség, hiszen a termékcserét GLS csomagcserével biztosítjuk.

Mi a címetek?

A kapcsolat menüpont alatt is megtalálod a címünket, vagy alább olvashatod:

MRTN TRADE Kft.

1154, Budapest, Wesselényi utca 28.

Van házhoz szállítás?

Igen, Magyarország egész területére szállítunk. (Külföldi szállítási igénnyel kérünk, hogy keresd meg az ügyfélszolgálatot.)

Mennyibe kerül a szállítás?

Amennyiben 20.000 forint alatt rendelnél, úgy 990 forint a szállítás. Ha 20.000 ft feletti a rendelésed végösszege, úgy ingyen visszük házhoz a csomagod.

Külföldre is szállítotok?

Külföldi szállítási igénnyel kérünk, hogy keresd meg az ügyfélszolgálatot.

Nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelésemről, ilyenkor mi van?

Érdemes megnézni a spam mappát, lehet, hogy oda került az automatikus emailünk. Ha itt sem találod, akkor nagy eséllyel elírtad az email címed :) Ha utóbbi eset történt, úgy kérünk, hogy jelezd az ügyfélszolgálatnak, hogy javítani tudják a rendszerünkben. (így a későbbiekben, meg fogod kapni a szállítással kapcsolatos emaileket is).

Hol lehet próbálni?

Erre sajnos nincs lehetőségünk, így a rendelésedet otthon tudod majd felpróbálni.

Mi történik ha nem vagyok otthon amikor jön a futár?

A GLS futár 3x fogja megpróbálni kézbesíteni a csomagod három egymást követő nap, mielőtt az visszakerülne hozzánk. Így, ha lemaradsz az elsőről, másnap újra lesz esélyed. Előzetesen érdemes figyelni az emailed, mert kapsz róla tájékoztatást, hogy mikor/hány órakor megy a futár.

Mi történik akkor ha a rendelés leadása után meggondoltam magam és nem szeretném mégsem megvásárolni a termékeket?

Kérünk, hogy 24 órán belül írj róla egy emailt, hogy mégsem szeretnéd a rendelésed megvásárolni, így mi azt törölni tudjuk.

Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok az oldalon?

Tudsz fizetni paypallal, bankkártyával vagy utánvéttel a futárnál is. Utóbbi esetben készpénzzel.

Milyen fizetési lehetőségek vannak a futárnál?

Ha utánvéttel rendelted meg a csomagod, akkor a futárnál csak kp-ban tudsz fizetni.

Mi történik akkor, ha kézbesítéskor nem veszem át a csomagom?

Amennyiben rendeltél az oldalunkról, de nem értesítettél minket arról, hogy törölni szeretnéd a rendelésed, és mi kiküldjük azt futárral neked, de te megtagadod az átvételt; úgy ha legközelebb is rendelnél tőlünk, akkor azt előre utalással tudod megtenni.

Tudok félretenni terméket pár napra?

Félretenni vagy eltenni terméket nem tudunk, legfeljebb későbbi időpontra való kiszállítást tudunk neked felajánlani.

Tudok meghatározott időre kiszállítást kérni?

Igen, ha a rendelés leadásakor jelzed a kért kiszállítás időpontját a megjegyzés rovatban, akkor mi azt figyelembe fogjuk venni.

Biztonságos az előre fizetés?

Természetesen igen. Paypallal vagy bankkártyával is tudsz fizetni az oldalunkon, kényelmesen és egyszerűen.

Tudtok segíteni abban, hogy milyen méretet válasszak?

Persze! Ebben az esetben kérj bátran segítséget a csapatunktól. Telefonon, emailben, de akár Facebook üzenetben is állunk rendelkezésedre!